Meedoen

Geinspireerd door het verhaal van Anuol? Je kunt hem op een paar manieren ondersteunen om de volgende generatie te helpen:

• door een kind te sponsoren voor een vast bedrag per maand;
  • met een regelmatige gift;
  • met een eenmalige gift.

De kosten om een kind te sponsoren zijn afhankelijk van de omstandigheden van het kind: de school waar het kind naar toe gaat, of het kind naar een kostschool of een dagschool gaat, of het kind in een vluchtelingenkamp leeft, of in de stad. Als je een of meedere kinderen wilt sponsoren, neem a.u.b. contact met ons op.

Algemene giften kunnen we gebruiken voor een aantal zaken: extra kinderen helpen naar school te gaan, sparen zodat we in staat zijn enkele van de kinderen naar de universiteit te laten gaan, of mogelijk een school stichten in Zuid-Soedan, als de situatie het toelaat dat de kinderen terugkeren.

Stichting Walk On Nederland is een ANBI, dat betekent dat giften aan Walk On aftrekbaar zijn van de inkomstenbelasting.

Voor meer informatie, zie de website van de belastingdienst

RSIN / fiscaal nummer: 807210833.

IBAN: NL53ABNA0512651396.

Beloningsbeleid: Onze beloning is dat we mogen bijdragen aan de ontwikkeling van kansarme kinderen uit Zuid-Soedan. Het bestuur ontvangt geen (onkosten)vergoeding. Anuol, onze coördinator in Zuid-Soedan & Oeganda, doet zijn werk uit overtuiging, zonder daar een vergoeding voor te ontvangen. Al het geld dat u ons geeft gaat naar de ondersteuning van de kinderen uit ons programma.

Naar school in 2024

Basisschool: 18